Minden, ami média (és ami nem, az is)

Minden, ami média (és ami nem, az is)

A magyar szépségversenyek nézettségének alakulása 2012-2019

2019. június 25. - kis_kiraly

Minden ami nem sportverseny szubjektív, így van ez a szépségversenyekkel is. Ami viszont nem szubjektív, az a szépségversenyek nézettsége. A tovább mögött mellékelem a nézettségi és a közönségarányos grafikonokat mind a teljes, mind a 18-49-es korosztályban.

Megjegyzések:

  • Anno 2008-ban az RTL nagy nézettséggel nyitott: 1,239m (35.3% SHR), 18-49: 527e (32.8% SHR). Ez volt az első alkalom, amikor a három különböző nemzetközi szépségverseny országos döntőjét egybevonták.
  • 2008 és 2010 között az RTL Klub A Királynő, 2011 és 2014 között a TV2 A Szépségkirálynő néven sugározta a műsort. Azóta a köztévé (2014-ben az M1 majd a Duna TV) adja Magyarország szépe címmel.
  • Amíg az RTL május végén adta a műsort, addig a TV2 és a köztévé nyáron adta/adja.
  • A grafikonokon az első két év még TV2-es adás majd utána közmédiás (2014: M1 , 2015-: Duna TV)
  • A Duna TV-n továbbra is egyre csökkenő nézettség ellenére az adás a heti Duna TV-s csatornaátlag (3,5% SHR, 18-49: 1,5%) felett teljesített. Az más kérdés, hogy ez a csatornaátlag egy országos csatornán elég gyenge teljesítmény.

 

szebsegnezettseg02.jpg

szebsegnezettseg01.jpg

Nézettségi adatok forrása:
sorozatjunkie.hu
sorozatwiki.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr9214911754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása